The Wolf Queen
S1, E2: National Geographic explorer and photographer Ronan Donovan has been in the Arctic for six weeks searching for a wolf pack that will allow him to tell the incredible story of their hidden world. After making the difficult decision to leave Wolf Valley, through perseverance and luck he meets a new pack of wolves: the Polygon Pack.