The Wolf's Lair
S2, E2: As European countries fall like dominoes to the all-conquering German armies, Hitler becomes convinced of his own military genius. He plans to invade Russia and orders the construction of a huge, heavily protected command complex of bunkers and buildings named the Wolf's Lair. But as he isolates himself in his concrete city, the war begins to slip from his grasp and a conspiracy is hatched to make the secret base his tomb.