The Woods
S2, E23: [Season Finale] Rush and Valens investigate the discovery of nine human skulls buried in a residential backyard. The house has remained vacant since 1972, when 33-year-old Simone Marks, who was later murdered, shared the home with her 12-year-old boy, George. Since Simone's murder was never solved, Rush and Valens reopen the homicide.