The Word of the Day / Jonathan Babysits
S5, E4: Angelica tries to be the new junior assistant for 'Miss Carol's Happy House'. Charlotte makes her long-suffering assistant Jonathan babysit the Rugrats while she digs up dirt on her competition at work.