The World's Biggest Drug Lord
S1, E1: He was more CEO than triad boss, a virtual unknown until his arrest. Harvard professor Laura Huang dissects the business brain of Tse Chi Lop and follows the global hunt for a criminal mastermind who ran the largest drug trafficking syndicate in history.