The World's Largest Lump
시즌 1, 에피소드 3: Ronen's mysterious lump above his knee is one of the largest Dr. Lee has ever seen. Amber suffers from a debilitating skin disease that no one understands. Sandy has a neck lump she calls Tommy. Kristy's eyelid cyst is ruining her life.