시즌 1, 에피소드 5: Gunawan and Itje struggled with chemotherapy, hoping things will get better. On the other hand, the catering business experienced a sharp decline due to recession. Gunawan got laid off.Without informing Satya and Rissa, Ryan skipped the Math olympiad which Satya had prepared him for.Cakra gave up on love and whined to Itje. Itje then offered to introduce him to the daughter of her friend.