The Would-Be Prince of Darkness
S1, E3: When a 22-year-old future superstar quarterback wakes up to find a dead girl floating in his swimming pool, he turns to his friend, Lucifer, for help. Lucifer enlists Chloe to investigate the case, which leads to the world of big money sports and people who will literally kill to be number one.