The Wrath of Con
시즌 1, 에피소드 4: In an effort to help Wallace's new friend, Georgia (KYLA PRATT), who was duped out of her money in an Internet scheme, Veronica must outwit a group of computer "thugs," known as the Silicon Mafia. Meanwhile, Keith makes Veronica introduce him to her new boyfriend, Troy (recurring guest star AARON ASHMORE), before allowing her to go to the homecoming dance with him. Later, Logan helps Duncan edit together a memorial video for a school dedication ceremony marking the one-year anniversary of Lilly's death.