The Wrestler
S7, E12: When Barry (guest voice Thomas) threatens Stan's old high school wrestling record, Stan enlists Roger in school to beat Barry and defend his small claim to fame. However, Stan is caught off-guard when Roger, not Barry, is actually the threat to Stan's record.