The X in the File
S5, E11: An out-of-this-world case brings Brennan and Booth to New Mexico where they investigate human remains with extraterrestrial attributes. The victim is identified as a local UFO fanatic, known around town for her relentless search for alien life forms and whose latest “evidence” leads even Brennan and Booth to re-think outside existence. Meanwhile, a local sheriff refuses to release the bones, forcing the team at the Jeffersonian to work via satellite, and Angela and Jeffersonian intern Wendell (guest star Michael Grant Terry) come clean about their relationship.