시즌 4, 에피소드 9: Eric gets in a fender bender with an actress and believes they shared 'a little moment.' Turtle picks up a few provisions (and a few girls) at the market for an impromptu afternoon party, but gets momentarily sidetracked on the way home. Mrs. Ari is asked to reprise her role on a 'Y&TR' anniversary special, to Ari's chagrin.