There But For the Grace of God, Go I
Сезон 2, серия 5: As Tomas and Marcus continue to investigate the strange incidents at the foster home, the demon finally makes its presence known. The two priests must race against the clock to find evidence of possession before it is too late. Meanwhile, Andy and Rose take the children on an overnight camping trip, setting them on a collision course with the supernatural presence on the island. Back in Rome, Father Bennett's uneasy partnership with Mouse takes a turn as disturbing new information about the conspiracy comes to light.