S2, E21: It's a scary glimpse into the future for Will (Eric McCormack) and Grace (Debra Messing) when they visit their curmudgeonly retired college professor (guest star Orson Bean) only to discover that he is a bitter old man that has a "Grace" (guest star Piper Laurie) of his own. Meanwhile, Karen (Megan Mullally) must confront her most mortal enemy - the kitchen - when Stan requests a home cooked meal for his birthday, and she looks to Jack (Sean Hayes) and Ben (guest star Gregory Hines) to come to her rescue.