There Goes the Neighborhood
S1, E4: A string of burglaries hits close to home for Murtaugh when one occurs in his own neighborhood, and it gets just as personal for Riggs when another break-in ends in a casualty. Meanwhile, Roger Junior connects with an old friend who might be twisted up in some criminal action of his own.