There Goes the Neighborhood
S4, E7: The 118 rush to save a man pinned under a Humvee, and a garage band that rocks out too hard. Enlisting Bobby and Athena’s help, Michael installs a new “rear window,” and turns into an amateur detective after noticing strange behavior at a nearby apartment. Meanwhile, Hen’s mother unexpectedly arrives and announces she is moving to LA, and Buck’s re-entry into the dating pool ends in disaster.