There Will Be Bud
S3, E10: In the Winter Premiere, Cole finds himself on the rebound after Natalie’s engagement, and his new romantic interest, Julie (guest star HALEY STRODE), has an unexpected connection to A.D.A. Erica, complicating things at work. Meanwhile, Murtaugh worries about the connection between the murder he’s investigating and a new opportunity for Trish to serve as co-counsel on a high-profile lawsuit with Leo Getz.