There's a Senpai Where I Work Who Is Tiny and Cute
Сезон 1, серия 1: Shinozaki Takuma is in his first year of employment at his new job, and is encountering a lot of the same struggles most new workers run into. But the presence of a cute, doting senpai named Katase Shiori might make the job worth it, no matter how tough it gets.