Lost Girl There's Bo Place Like Home
S3, E7: Bo faces the daunting task of having to return to where it all started: down home on the farm. Accompanied by BFF Kenzi, Bo must face her old demons – and a new one – in order to clear the way for the path she will soon be forced to travel.