There's No Crying in Murder
S1, E5: Beth Ann's budding friendship with April leaves her feeling conflicted, just as she is beginning to win back Rob's attention. Simone and Tommy get stuck in a precarious situation, leaving Simone to call on an unexpected source - Karl - for help. With Taylor out of town, Eli and Jade's relationship enters new territory when she helps him with his script.