30 Rock There's No I in America
S7, E5: Realizing that Jenna (Jane Krakowski) could decide the Presidential election, Liz (Tina Fey) and Jack (Alec Baldwin) stage a debate to win her support and her followers. Kenneth (Jack McBrayer) turns to Tracy (Tracy Morgan) for advice on how to be an informed voter, while Pete (Scott Adsit) tries to recreate the magic of the 2008 election.