There's No I in Team
시즌 1, 에피소드 2: Devin tries out for a high level Club Soccer team and is excited by the coach's positive feedback. Her parents won't let her play for both team so Devin quits The Kicks in favor of the more skilled Club team. When she doesn't make the Club roster, Devin has to get back in the good graces of The Kicks whose feelings she initially hurt.