Worst Cooks in America There's No "We" in Food
S16, E6: The celebrity recruits work in teams to recreate a dish from taste alone, and chefs Anne Burrell and Tyler Florence secretly watch their every move. Then the celebs face off in a Chopped-style showdown for a spot in the finale.