There's Nothing Funny About Race!
S1, E4: Jada's conflict with a teacher grows more intense. Ke'Shawn's run-in threatens his grade. Grant pursues love. Terrence loves Halloween much more than school. Charles and Chanti audition for the poetry slam team.