There's Something About Harry
S2, E10: Dexter finds himself with the upper hand when Doakes tracks him to his latest kill. But when Doakes reveals a secret about Harry’s past, Dexter’s world comes crumbling down. Meanwhile, Rita starts letting Dexter back into her life, and the Miami Metro PD starts closing in on the Bay Harbor Butcher.