There's Something Wrong With Me
S5, E5: As she and Ellen (Rose Byrne) look to exploit the documents offered by a computer hacker, Patty (Glenn Close) secretly pressures a government investigator to provide confidential information to help her case. Meanwhile, Channing McClaren’s shadowy past returns to haunt him.