Thermal Radio Emission: The Planets
시즌 1, 에피소드 2: Take a tour of our neighboring planets via their radio emissions and learn how scientists infer their temperatures and energy sources. You'll be shocked by the difference between their images in reflected sunlight - the images we're familiar with - and their appearance when we "see" the radio energy they emit on their own.