The Fall These Troublesome Disguises
S2, E1: Ten days after serial killer Paul Spector absconded to Scotland, the investigation into his crimes has stalled. Surviving victim Annie Brawley struggles to recall details about her ordeal, and Detective Superintendent Stella Gibson is running out of time and money to continue the search for Spector.