They Shoot Gilmores, Don't They?
Сезон 3, серия 7: Determined to win the annual Stars Hollow 24-hour dance marathon, Lorelai forces Rory to be her partner. While everyone in town dances around them, Rory and Jess can't stop arguing, a fact that Dean definitely notices.