90210 They're Playing Her Song
S3, E9: Teddy begins to feel more comfortable in his own skin and decides to visit a bar in West Hollywood where he soon realizes he forgot his wallet and is forced to turn to Ian for help. Annie is ready to take her relationship with Charlieto the next level but is mortified when his friends catch a glimpse of her in lingerie.