Thick as Thieves
S4, E16: With Flynn on desk duty as he recovers from injuries, Sharon and the team investigate the murder of a fugitive diamond thief whose body was found by his bail bondsmen. Rusty is put in a tight spot when his relationship with Slider (recurring guest star GARRETT COFFEY) is discovered by Mariana’s brother, Gus (recurring guest star RENE ROSADO).