Thick-Skinned
S6, E3: Brittany has been called a monster due to her genetic condition that causes head-to-toe bumps. Leonardo has a fist-size growth on his head, but he is terrified of doctors. Tamyra has skin so thick that she shaves the bottom of her feet for relief.