Thin Redd Line
S11, E3: Renni reveals a past relationship with Erica Banks makes her recent move to Atlanta hard to swallow. Amy realizes her family ties can't be untangled. Jessica takes the next steps in her music career. Karlie's new real estate causes problems with Spice.