Things Are About to Get Twinteresting
Сезон 1, серия 5: Hot tub make out sessions, nights spent in the twintimacy suites, and a cringeworthy serenade all point to love being in the air for the ten sets of twins. With Twinformation in both houses, the twins know an elimination is on the horizon. Find out which twins leave in tears. The night doesn’t end there, as one distraught twin contemplates quitting the experiment.