Things Are Going to Get Worse
S4, E2: As Proctor works to protect his client, both legally and in the public eye, Ghost faces harassment in prison, garnering the attention of one inmate, who has a mysterious interest in him. The prosecution team discusses their legal strategy for taking down St. Patrick, bringing Angela's role into question. As connect, Tommy struggles to let go of his old duties, especially when some primeras are uncertain about the new organization. Tasha talks to the kids about what's going on with their father, garnering two very different responses from Tariq and Raina. And Dre takes on more responsibility at Truth, giving him a new avenue for distributing product.