Things Just Ain’t the Same For Gangstas
S1, E4: As the drug game dried up in the streets, a new hustle emerged...hip hop. After time in prison, we catch up with the five main contributors: Big U manages Kurupt, Deb moves to Atlanta, Haitian Jack works with the Fugees, Bimmy is hired at Def Jam and Trick Trick records his first album.