Things We Lock Away
S1, E13: Zoe's search for Tamara within the cruel V-World comes to an end as Zoe is shocked to see what Tamara has become. Lacy struggles to keep Zoe's secrets amidst Clarice's physical and psychological torture. The conflict between Daniel and Vergis comes to a violent head.