Things We Lost in the Fire
Сезон 5, серия 5: When Theo and Vic hit a relationship milestone Vic is forced to reckon with her feelings about commitment; Andy takes refuge at Dean's home and helps care for Pruitt; an explosion rips apart a neighborhood.