Things Will Never Be the Same
S4, E7: Juliette and Kelsey's rivalry reaches the point of no return. The island is too small for Brandon, Jordana, Camilla, and Will, and the jealousies lead to a blow up. Joe and Stef confront Joe's fear of commitment.