#ThinkBrink
S1, E3: You’re invited to the #ThinkBrink Memorial Gala and Fundraiser tonight at Godolkin University! Make sure to dress your best when the doors open at 7PM and you hit the red carpet! Then join the world’s hottest superheroes and celebrities for selfies and complimentary champagne, and enjoy a touching tribute video to the legendary Professor Brinkerhoff, featuring A-Train, The Deep, and Polarity!