Third Base
S1, E4: Alex invites Andrea home to meet the "real" him, risking their relationship. Rhasha swipes right and finds someone with a shared fetish. Sonali pushes beyond the taboo with a sexual surrogate, and Deanne takes the plunge to heat things up with a new guy.