Third Wheel
S16, E4: Gibbs' quiet vacation at his remote cabin is interrupted by a surprise visit from Tobias Fornell (Joe Spano) and Navy Captain Phillip Brooks (Don Lake), as well as a call from NCIS asking for his help locating a robber hiding in the woods near him.