Thirteen
S4, E4: Don and his team work to track down a serial killer obsessed with replicating the deaths of biblical figures. After recognizing numerological patterns in the Bible verses that the killer leaves behind, Don and his team are able to track the killer's movements but are one step behind when a gripping twist brings the chase to an end.