Thirty-One and Done
S2, E7: Ms. Snap struggles with the idea of turning thirty-one and tries to regain her youth. Ms. Bennigan offers to babysit Blake for Hot Dad. The Teachers deal with every teacher's nightmare when the copier breaks down.