This Can Only End in Blood
S4, E19: Hope (Danielle Rose Russell) presents a challenge to Ken (guest star Luke Mitchell), which he has to accept. Cleo (Omono Okojie) is set on revenge. The Super Squad prepares for the battle of their lives. Meanwhile, Landon (Aria Shaghasemi) has some unexpected visitors.