This Deadly Secret...
S2, E3: Danny Rand and Colleen Wing try to mend fences with Davos and Joy Meachum by hosting a dinner party, a gesture that backfires spectacularly. Ward Meachum struggles to reconnect with Joy. Davos and Joy collaborate with a mysterious female mercenary. A precarious Triad negotiation becomes violent, bringing gang tensions to a head.