This Is an Aston Martin. The Car I Wanted Is Apparently Called a Bentley.
S1, E5: New Money takes us inside the outrageous world of New Money millionaires to see just how they spend their fortunes. In this week's episode we'll see New 'Divorce' Money, New 'Muscle' Money, and New 'Drag' Money.