S2, E1: The participants meet each other for the first time and realize it will be a tough fight. Eva Röse starts the six-hour-long competition where the nerves are at full tension. David Batra has a poisonous spider with him, Henrik Dorsin follows his special diet, and Petra Mede acts as a fortune teller.