This is How a Heart Breaks
S3, E3: When Maura meets a new guy named Dennis (guest star EDDIE CIBRIAN – Third Watch, CSI: Miami) in a very unusual way, he opens up a different side of her. And Jane is filled with mixed emotions after someone from her past returns. Recurring guest star CHRIS VANCE (Dexter, Burn Notice) appears as Sgt. Major Casey Jones.