This Is Not a Democracy
S1, E5: Sandy takes on her -"most fun wedding of the year" - a Mardi Gras-themed ceremony complete with beads, masks, and a parade float she must build! The team's other wedding is much more intimate and Sandy struggles to connect with the reserved bride-to-be.